انتقاد از سکوت وزارت بهداشت در مورد کلینیک سینا

تهران / به گزارش رکنا، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای وزیر بهداشت چرا هنگامی که آمار مبتلایان و متوفیان به کرونا را مطالبه می کنیم، صدایتان رسا است و تذکر می دهید، اما در این حادثه سکوت کرده اید، آقای وزیر بهداشت کجایید؟!

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، محمد جواد حق شناس در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورا، و پس از ارائه گزارش آتش نشانی و سخنان شهردار تهران پیرامون حادثه دلخراش "کلینیک سینا اطهر"، گفت: جناب آقای رئیس تشکر می کنم، از اینکه امروز دستور جلسه را به این موضوع مهم (حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر) تغییر دادید.

وی ادامه داد: مسئله بسیار واجد اهمیت بود. چرا که به هر حال ۱۹ همشهری و هموطن ما متاسفانه جان باختند. این یکی از بزرگترین حوادث شهریست که بعد از انقلاب رخ داده است. و بعد از حادثه پلاسکو، بیشترین تلفات را در این حادثه داشتیم. حال آنکه پلاسکو ساختمانی با ابعاد ساختمانی بزرگ و ساختمان سینا با ابعادی کوچکتر است.

محمد جواد حق شناس، در ادامه گفت: یادمان باشد، مهمترین مسئله ای که با آن مواجه هستیم، بحث حفظ جان آدمیست. اگر به آن بی توجه باشیم، خیلی راحت دست به توجیه می زنیم، و خیلی راحت از جان آدمی می گذریم. در چنین شرایطی دستگاه ها برای اینکه از سر خودشان بگذرانند، دست به توجیه می زنند، و سعی دارند به گردن همدیگر بیاندازند. وی ادامه داد: اما نماینده این مردم که جان باختند، چه کسی است؟ قطعا ما نمایندگان در شورای اسلامی شهر تهران، نماینده مردم هستیم. ما باید صدای آنها باشیم. چرا که مردم انتظار دارند، وقتی که خودشان صدایشان به جایی نمی رسد، حداقل ما نمایندگان صدای آنها باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟