شهریه مدارس غیردولتی در هاله ای از ابهام

شهری مدارس / به گزارش رکنا، شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده کاهش می‌یابد؟ زهرا مظفر، مدیرکل نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش، اظهار کرد: با توجه به امکان برگزاری کلاس‌ها به طور مجازی در پی گسترش ویروس کرونا در کشور، میزان شهریه مدارس غیردولتی هنوز به طور کامل مشخص نیست که چطور در نظر گرفته می‌شود.

مظفر افزود: باید به هزینه اجاره بها و حق التدریس معلمان و دیگر هزینه‌های مربوط به مدارس غیردولتی هم توجه شود که در این ایام همچنان برقرار است.

او ادامه داد: طبق گزارش‌هایی که داشتیم هزینه هایی برای مدارس غیردولتی وجود دارد که ناگزیر به پرداخت آن هستند. این گزارش ها مربوط به مدارسی است که در ماموریت خود و فعالیت معلمان تغییری نداشتند. با توجه به شرایط فعلی، والدین هم باید همراهی کرده و در کنار دانش آموزان و مدرسه حضور داشته باشند.

مدیرکل نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش تصریح کرد: نحوه آموزش در سال آینده مشخص نشده است بنابراین در زمان فعلی نمی‌توانیم درباره شهریه و کاهش آن اظهارنظر کنیم.

مظفر درباره نظارت بر ثبت نام در مدارس و سازوکار رسیدگی به شکایات بیان کرد: اگر با تخلفی مواجه شویم، بدون شک با آن برخورد می‌کنیم. البته چون تعداد مدارس زیاد است، همزمان در مدت نام نویسی، امکان رصد تک به تک مدارس وجود ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 580349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟