تشکر وزیر بهداشت از کارکنان ناجا در مقابله با کرونا

به گزارش رکنا ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در دو پیام جداگانه از تلاش فرمانده ناجا و کارکنان این نیرو در مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر کرد.

متن پیام اول به شرح ذیل است:

عزیز ارجمند سردار سرتیپ پاسدار اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از COVID-19 همگان باید راه نسبتاً دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری لحظه ای نباید از شدت فعالیت ها بکاهیم تا مبادا شعله های جدید از بیماری دامنگیر شهر و یا استانی گردد، مع الوصف آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنان که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند افتخارآمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان به دست نمی آمد.

ضمن تقدیر از همراهی های بیدریغتان، امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.

توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

در متن پیام دوم آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

بدین وسیله از مدیریت بی نظیر حضرتعالی و کلیه عزیزان در نیروی انتظامی جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به خصوص اجرای طرح کنترل ایاب و ذهاب و جلوگیری از تجمع در بوستان ها در روز طبیعت در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قدردانی می شود.

توفیق و سعادت روزافزونتان را در اداره آن مجموعه عظیم و خدمتگزار از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟