هشدار جدی پلیس/ در شب های کرونایی در اندرزگو دور دور نکنید!

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، اما این اقدام که برای ایجاد امنیت در پایتخت بویژه برای ساکنان محدوده اندرزگو صورت می گیرد باعث ترافیک سنگین و مراوداتی بین پلیس و سرنشینان خودروها شده است که شاید باعث خطر ابتلا به کرونا برای حتی ماموران پلیس باشد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا در خصوص این نوع برخوردها در این شب های کرونایی با جوانان دوردور کننده بلوار اندرزگو گفت :از 10 روز پیش گزارشاتی مردمی دریافت کردیم که نشان می داد جوانان و برخی از اوباش با رفتارهای زننده و بعد از مصرف مشروبات الکلی اقدام به دور دور در اندرزگو می کنند و مردم را در این شب ها عاصی کرده اند.

رییس پلیس تهران افزود: بعد از بررسی های پلیسی تصمیم به اجرای طرح برخورد با دوردورهای مزاحمت آمیز گرفته شد و از دو شب پیش با حضور اکیپ های پلیس اقدامات لازم برای برقراری نظم و برخورد با عاملان مزاحمت و دوردورها صورت گرفت.

سردار رحیمی درباره ترافیک حاصل از این بررسی ها گفت: دوردورها خودشان ترافیک زا هستند اما ماموران پلیس باید با بررسی خودروها مزاحم را از رهگذر معمولی تمیز دهند با این حال برای رفع ترافیک حاصل از اجرای این طرح حتما به فرمانده میدان دستور می دهم چاره جویی مناسبی داشته باشد.

رییس پلیس تهران درپایان با تبریک سال نو به شهروندان توصیه کرد برای مصون ماندن دربرابر بیماری کرونا در خانه بمانند و تنها برای کارهای ضروری خانه هایشان را ترک کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 555140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟