به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به نحوه اجرایی شدن طرح محدودیت تردد در مبادی خروجی استان تهران اظهار داشت: این طرح در ۱۴ مبادی خروجی استان تهران در حال اجرا است و طبق بررسی انجام شده امروز هیچ‌گونه خودروی غیربومی وارد تهران نشده و هیچ خودروی تهرانی نیز از استان خارج نشده است.

وی با بیان اینکه بدون هیچ‌گونه رانت و فشاری، طرح محدودیت ورود و خروج خودروهای غیربومی به استان تهران حال اجرا می‌باشد افزود: طرح محدودیت تردد تا دو هفته ادامه دارد و تغییرات احتمالی اطلاع رسانی می‌شود، ضمن اینکه استانداری تهران آمادگی لازم را برای اجرای دو هفته‌ای این طرح دارد و امید است هموطنان با مشارکت و همراهی کمک کنند تا طرح به خوبی اجرایی شود.

استاندار تهران در مورد وضعیت شاغلینی که محل کار و محل سکونت‌شان متفاوت است، عنوان کرد: برای این قبیل افراد سازوکاری در نظر گرفته شده تا کارمندان و کارگرانی که در استان‌های تهران، البرز و یا سمنان سکونت دارند و یا شاغل هستند با دریافت کارتی مشخص بتوانند تردد داشته باشند.

محسنی بندپی ادامه داد: تعدادی از کارگران و کارمندان در استان تهران ساکن هستند ولی محل کارشان در دیگر استان‌ها است و یا بالعکس، که چنین مواردی احصاء می‌شود تا کارتی از سوی پلیس در اختیارشان قرار بگیرد و بتوانند تردد داشته باشند و در این راستا از چهارشنبه هفته گذشته نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده تا کارمندان و کارگران خود با چنین وضعیتی را معرفی کنند.

وی همچنین در مورد سامانه سفربرگ شهرداری تهران تصریح کرد: شهرداری اعلام آمادگی کرده تا با سامانه‌ سفر برگ زمینه تسهیل شرایط برای تردد کاری و ضروری بین شهرستان‌های استان تهران را فراهم کند تا افراد در این سامانه ثبت‌نام و نسبت به دریافت سفر برگ اقدام کنند.

استاندار تهران در پایان عنوان کرد: در روز سیزدهم فروردین‌ماه همچون دیگر روزها مردم نمی‌توانند در بوستان‌ها، مراکز خرید و یا دیگر بخش‌ها تجمعی داشته باشند ولی ممنوعیت تردد از درب منازل نداریم تا زمینه جلوگیری از شیوع کرونا فراهم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 554433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟