به دزفول سفر نکنید /تعطیلی اماکن تفریحی و گردشگری

امید بن عباس در شرح این خبر اظهار کرد: با توجه به مصوبات شورای تأمین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا همه اماکن تفریحی، گردشگری، فرهنگی، مذهبی و تاریخی شهرستان دزفول در ایام نوروز تعطیل است.

وی افزود: لذا ورود هم‌وطنان و هم استانی‌ها به دزفول و به منظور حضور و استفاده از اماکن تفریحی - گردشگری ممنوع است؛ ضمن اینکه از ورود افراد به مناطق گردشگری سردشت و شهیون حتی برای شهروندان دزفول نیز جلوگیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول یادآور شد: از نخستین روزهای شیوع کرونا نیز بر اساس تصمیمات شورای تأمین و ستاد مبارزه با کرونا، پذیرش هرگونه مسافر در هتل‌ها، مهمانسراها، مدارس، باغ ویلاها و کمپ‌های نوروزی این شهرستان نیز ممنوع اعلام شده است و از برپایی چادر در بوستان‌های دزفول نیز ممانعت به عمل خواهد آمد.

بن عباس تأکید کرد: از مردم انتظار می‌رود در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامت خود و همنوعان خود از سفرهای درون و برون‌استانی در ایام نوروز جدا خودداری کنند تا روند افزایشی ویروس کرونا متوقف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی دزفول تاکنون آزمایش کرونای ۵۹ نفر از بیماران بستری در بیمارستان بزرگ دزفول مثبت اعلام شده است.

۳۷ نفر از این بیماران از شهرستان دزفول، ۱۲ نفر خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، هشت نفر از شوش و ۲ نفر از گتوند هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟