پیام تبریک بازرس مجمع ملی جوانان کشور به مناسبت عید نوروز

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، بنابراین گزارش، متن این پیام به شرح زیر است:

سپیده‌دم، نسیمی روح پرور

وزید و کرد گیتی را معنبر

ز بس بشکفت گوناگون شکوفه

هوا گردید مشکین و معطر

بار دیگر طلیعه ی بهار از مشرق حیات دمیدن گرفته است. طبیعت در هیجان است تا جان ها را به طراوت و شادمانه گی و زیبایی بیکران پیوند زند.

نوروز یکی از عناصر هویت فرهنگی ایرانیان و یکی از بزرگ‌ترین میراث‌های معنوی جهان است؛ این آیین کهن به عنوان حلقه‌ اتصال نسل‌ها با یکدیگر، تحکیم وحدت ملی و همبستگی‌ فراملی است.

گرچه شیوع بیماری کرونا در روزهای پایانی سال، کام مردم عزیزمان را تلخ کرده؛ اما از جوانان غیور می‌خواهیم با دست در دست هم دادن در راه آبادانی کشورمان کوشا و شادمانی و زیبایی را دگر بار به دل‌های مردم عزیز میهن‌مان به خصوص جامعه جوانان بازگردانیم و بر این باوریم نوروز موسم شادی‌ها و سرآغاز حیات دوباره است.

پیام معنوی نوروز، تاکید بر جوهره الهی انسان است و از این روست که سنت های پسندیده اجتماعی همچون دوستی، محبت و کمک به محرومان و نیازمندان را در خود جای داده است.

خداوند بزرگ را به خاطر همه نعمت هایی که به ما ارزانی داشته تا یک سال پرکار و تلاش را با همدلی و همفکری سپری نموده و در رشد و شکوفایی و توسعه کشور عزیزمان سهیم باشیم بسیار سپاسگزاریم.

از زحمات و تلاش های یکایک همکاران عزیز در سازمان‌های مردم نهاد جوانان و مجامع جوانان استان ها در سال جاری تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم با همکاری و یاری یکدیگر و حضور‌ سایر جوانان در عرصه‌های اجتماعی کشور با پشتکار و عزم جهادی، زمینه را برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف محیا سازیم.

اینجانب فرا رسیدن سال یکهزار و سیصد و نود و نه شمسی و عید باستانی نوروز را خدمت ملت سربلند ایران خصوصا جوانان عزیز تبریک گفته، از خداوند متعال مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی، مسألت می نمایم.

۲۹ اسفند ۱۳۹۸

علی یزدان پناه احمدآبادی - بازرس مجمع ملی جوانان کشور

 

کدخبر: 552299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟