آموزش های مقابله با کرونا به کودکان کار

به گزارش رکنا ، محمد نفریه معاون امور توانبخشی و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار سازمان بهزیستی درباره اجرای طرح ساماندهی کودکان کار در زمان شیوع کرونا، اظهار کرد: اجرای تمامی طرح‌ها برای ساماندهی کودکان کار با شیوع کرونا متوقف شده است.

وی با بیان اینکه معاونت امور اجتماعی بهزیستی تصمیم دارد راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را به کودکان کار و خیابان آموزش دهد، افزود: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به کودکان کار اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده ارائه می‌شود‌.

نفریه با بیان اینکه ۸۰ درصد این کودکان خانواده دارند، ادامه داد: ما نمی‌توانیم آن‌ها را جمع‌آوری و به مراکز بهزیستی منتقل کنیم، چرا که آن‌ها دارای خانواده هستند، پس فقط می‌توانیم با ارائه خدمات آموزشی، آن‌ها را با این ویروس آشنا کنیم و راهکارهای پیشگیرانه را آموزش دهیم.

معاون امور توانبخشی و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی تصریح کرد: ۷۰ درصد کودکان کار اتباع خارجی هستند که در اکثر شهرهای ایران نیز حضور دارند و آن‌ها نیز مانند کودکان کار ایرانی تحت حمایت‌های بهزیستی قرار می‌گیرند و اقلام بهداشتی به آن‌ها ارائه می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟