هیچ موردی از ابتلای سربازان به ویروس کرونا وجود نداشته است

سردار حبیب‌اله جان‌نثاری درباره وضعیت سربازان در پادگانهای آموزشی و سربازخانه‌ها اظهار کرد: با اطمینان اعلام می‌کنم هیچ موردی از ابتلای سربازان عزیز وظیفه به ویروس کرونا را نداشتیم.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی تصریح کرد: بر مبنای تمهیدات پیش‌بینی شده، مواردی همچون ضد عفونی کردن و سم‌زدایی مراکز آموزشی، پادگانها و سربازخانه‌ها، رعایت همه جانبه نکات و اصول بهداشتی در این مراکز، بررسی‌های بهداشتی و پزشکی روزانه و مداوم سربازان عزیز وظیفه و ارائه آموزشهای لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود: پادگانهای آموزشی و درجه‌داری نیروی انتظامی از نقاط امن و عاری از وجود هرگونه ویروس و بیماری است.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه سربازان وظیفه را چون فرزندان خود عزیز می‌دانیم و بر حفظ سلامت جسم و روح آنها دغدغه و تأکید داریم، بیان کرد: به خانواده‌های سربازان عزیز اطمینان می‌دهم جای هیچگونه نگرانی نیست، حساسیت ما نسبت به سلامت سربازان عزیز وظیفه اگر بیشتر از خانواده‌ها نباشد قطعاً کمتر نیست، این فرزندان عزیز در دستان ما امانت هستند و مطمئن باشید مراقب سلامتی آنها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت سربازان در این شرایط نه تنها غفلتی صورت نمی‌گیرد بلکه از تمام ظرفیتها بهره گرفته‌ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟