احتمال تعطیلی حرم امام رضا (ع) بخاطر کرونا وجود دارد؟

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، امروز، در حاشیه مراسم رونمایی از دانش فنی و تولید فیلم‌های چندلایه فرآورده‌های تزریقی و ملزومات دیالیز صفاقی تولید داخل که در شرکت داروسازی ثامن برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جریان مسائل پیش آمده در خصوص کرونا به دوستان خود در بخش حوزه سلامت، شرکت داروسازی ثامن و حوزه‌هایی که فعال هستیم اعلام کردیم فعالیت خود را افزایش دهند.

وی افزود: ما اعلام کردیم اگر امکانات دارند شبانه‌روز و سه شیفت کار کرده، مایع ضدعفونی‌کننده که مورد نیاز مردم است را تولید کنند و آن‌ها را به صورت رایگان در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز عمومی قرار دهند تا عده‌ای سوءاستفاده‌گر نتوانند از این مشکل برای مسائل مادی و حیوانی خود استفاده کنند. ما در این حوزه از همه امکانات خود استفاده می‌کنیم.

مروی در خصوص تعطیلی حرم به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: دو شب پیش با وزیر بهداشت تلفنی صحبت کردم و به رییس دانشگاه علوم‌پزشکی هم نامه نوشتم، ما در این حوزه‌ها نظر و دخالتی نداریم، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هر نظری داشته باشند، تابع نظر آنها هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟