افزایش آگاهی برای مقابله با کروناویروس در شهر تهران

به گزارش رکنا بخ نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ دکتر برزین ضرغامی با بیان این مطلب افزود: از روزی که این اتفاق افتاد با هماهنگی اداره کل سلامت شهر تهران پیام های آموزشی و اطلاع رسانی طراحی شد. این طرح ها به صورت گسترده در شهر تهران و به منظور افزایش آگاهی شهروندان و ضرورت خودمراقبتی در مقابل این ویرویس به اکران درآمد.

وی با بیان اینکه این اکران در بیش از 1000 سازه تجاری، فرهنگی و مناطق صورت گرفته است، ادامه داد: با الزام پوشش حداکثری و 100 درصدی، تمام سازه های مناطق، تجاری و فرهنگی این سازمان برای اکران پیام های بهداشتی و خود مراقبتی کروناویروس اختصاص داده شد.

ضرغامی افزود: در کنار این اکران ها، تیزرهایی آماده و در تلویزیون های شهری به اکران درآمده است و سازمان زیباسازی به عنوان متولی اطلاع رسانی در شهر تهران از تمام ظرفیت های خود را برای آگاهی بخشی بهره خواهد برد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: امیدوارم شهروندان با بهره گیری از این اطلاعات و پیام های بهداشتی و خودمراقبتی از ابتلا به کروناویروس جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: هیچ زمانبندی‌ای برای پایان اکران معین نشده و تا زمانیکه نیاز باشد این پیام ها در شهر تهران به نمایش درخواهد آمد.

 

کدخبر: 546252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟