تست کرونا از چهار خبرنگار اعزامی رکنا در ارمنستان گرفته شد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 13.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، چهار خبرنگار پایگاه خبری رکنا، روزگذشته وارد کشور ارمنستان شدند تا گزارش رویدادی ورزشی را پوشش دهند. صبح امروز ؛تیم متشکل از پزشکان متخصص این کشور با ورود به محل اقامت این خبرنگاران از آنان و تمام ورزشکارانی که برای این رویداد ورزشی به ارمنستان سفر کرده اند تست کرونا گرفتند .

این تیم پزشکی حساسیت بیشتری برای انجام آزمایش از افرادی داشتند که از کشورهایی به ارمنستان سفر کرده اند که ابتلا به کروناویروس در آن شناسایی شده است که این حساسیت در انجام آزمایش و تب سنجی از خبرنگاران ایرانی نیز وجود داشت .

یکی از خبرنگاران  اعزامی رکنا در توضیح نحوه مراقبت و پیشگیری سازمان بهداشت این کشور در جلوگیری از شیوع کروناویروس در این کشور چنین گفت : هر روز تیمی از نیروهای پزشکی این کشور با حضور در هتل ها و اقامتگاه های مسافرتی، از همه مسافران خارجی تست کرونا می گیرند .

این تیم پزشکی حساسیت بیشتری بر روی مسافرانی دارند که از کشورهای آمده اند که مورد مثبت ابتلا به کروناویروس در آنها وجود دارد . این تیم با احترام کامل ؛ هرروز  تست تب سنجی را انجام می دهند تا به محض بروز نشانه ای از این ویروس در این مسافران ، آنها را به مراکز درمانی یا قرنطینه هایی که برای مراقبت از این بیماران تعیین شده است انتقال دهند.

WhatsApp Image 2020-02-24 at 13.23.49

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟