یکطرفه شدن کندوان

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس راه استان مازندران اعلام کرد که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 23 روز جمعه 2 اسفندماه از کرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی اعلام کرد که به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30 بهمن ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 3 اسفندماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 3 اسفند ماه از محورهای "کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 23 روز جمعه 2 اسفندماه از کرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد ازظهر تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

در روز دوم اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج-چالوس درصورت نیاز فقط با اعلام ماموران پلیس راه در محل اعمال می شود و در غیر این صورت تردد به صورت دو طرفه خواهد بود.

تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 30 بهمن ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه یکم و دوم اسفند ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟