دکل های برق در مناطق جنوبی زیر زمینی شود

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، شهربانو امانی در جریان یکصدو نودو چهارمین جلسه شورا پس از استماع گزارش دبیر منطقه 14 گفت: در راستای تبصره 52 برنامه سوم و تبصره سی ام قانون بودجه، از هشت ایستگاهی که خط شش و هفت دارد، چهار ایستگاه مورد بهره برداری قرار گرفته است و چهار ایستگاه خط شش نیز در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که منطقه ۱۴ دارد از جمله بافت فرسوده، انتظار دارم که در آینده شهردار منطقه حتما به زون های TOD دقت داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: همچنین از کلاس‌های آموزشی که کمیته TOD (شش جلسه چهار ساعته) در آنجا برگزار کرده است، تشکر می‌کنم. در حال حاضر ۲۰ کارشناس منطقه می‌توانند در رابطه با اصلاحات TOD اظهارنظر کنند و می‌توانند حلال بسیاری از مشکلات باشند و موجب کسب درآمد نیز شود.

شهربانو امانی با بیان اینکه همه ما می‌دانیم در حال حاضر ماهانه حدود 100 میلیارد تومان باید دستمزد پرداخت شود افزود: مردم مناطق ١۴،١۶،١٧ و... دغدغه هایی نیز در رابطه با دکل های برق دارند، ما در این رابطه جلسه ای برگزار کردیم و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این جلسه حاضر بود.

وی افزود: بهتر است سازمان هایی دیگر نیز کمک کنند و این دکل‌ها زیرزمینی شود. دانش آن نیز وجود دارد و انجام این کار فضای زیادی را برای شهروندان این مناطق آزاد می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟