به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد عین القضات درخصوص فعالیت های خود بیان کرد: مجموعه ما تازه تاسیس است و از آنجایی که شهرداری ها به دنبال یکپارچه سازی شهری هستند و مدیران نیز آرزوی مدیریت یکپارچه شهری را دارند این مجموعه تاسیس شد.

وی ادامه داد: مدت هاست که راهکار های زیادی را بررسی کرده ایم و اکنون به این نتیجه رسیده ایم که باید در فضای مجازی فعالیت کنیم.

عین القضات خاطرنشان کرد: امکان وجود یک اپلیکیشن جامع در شهرداری ها وجود ندارد بنابراین مجموعه ما در مشهد شکل گرفت

این مدیر شهری تاکید کرد: مردم نباید برای دریافت خدمات به درگاه های متنوعی مراجعه کنند، بر این اساس اپلیکیشن شهر من را شکل دادیم و هدف اصلی ما یکپارچه سازی درگاه‌های ارائه خدمات بودند همچنین برای داشتن مشارکت اجتماعی این اپلیکیشن نیز راه اندازی شد. هدف سوم ما افزایش فرهنگ شهروندی است تا مردم بتوانند به سمت رفتارهای خوب شهری برای توسعه شهری بروند. در نهایت درآمد پایدار از دیگر اهداف ماست.

مدیر ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد افزود: پس از این بناست که این مجموعه را به بخش خصوصی واگذار کنیم و این تفاهمنامه به زودی منعقد خواهد شد تا بیش از ۶۰ درصد از شرکت تاسیس شده شهر من، به بخش خصوصی و ۴۰ درصد باقیمانده بین کلانشهرها توزیع شود. در حال حاضر با یک هیئت کارشناس دادگستری قرارداد بستیم تا این ایده استارتاپی ارزش یابی شود. ارزشیابی که رسمیت پیدا کند شرکت ثبت شده و سهام آن عرضه می شود. شرکت کاملا بر حسب قانون تجارت اداره می شود نه قوانین خصولتی.

عین القضات با اشاره به تفاهمنامه اولیه با شرکت به پرداخت، افزود: 60درصد سهام باقیمانده شرکت شهر من که به دو مجموعه بخش خصوصی واگذار خواهد شد. در حال حاضر با شرکت به پرداخت تفاهمنامه ای امضا کردیم ولی مجموعه دوم هنوز نهایی نشده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 536683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟