توضیحات هاشمی درباره تخلیه کاخ مرمر

به گزارش رکنا ، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از یکصد و نود و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در تشریح جلسه صبح امروز اعضای شورای شهر تهران، گفت: امروز ما جلسه هم‌اندیشی برگزار نکردیم و به جای آن جلسه تلفیق درباره متمم بودجه ۹۸ شهرداری تهران را داشتیم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: کلیات متمم را در جلسه قبل شورای شهر تهران به تصویب رساندیم و سقف بودجه از مبلغ ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه در جلسه صبح امروز بین اعضا قهر و آشتی زیادی رخ داد، گفت: به دلیل تأمین نشدن بخشی از نظرات کمیسیون‌ها درباره تلفیق بودجه صدا‌ها بین اعضا بالا و پایین رفت، اما در نهایت این جلسه نتایج مثبتی داشت.

او در واکنش به اظهارنظر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره تخلیه کاخ مرمر، گفت: من نامه‌ای محرمانه به آقای فتاح نوشتم و در آن نامه اعلام کردم که از صحبت‌های ناخواسته او سوء برداشت شده است.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه آقای فتاح یکی از دوستداران آیت الله هاشمی رفسنجانی است، گفت: من در نامه خود به آقای فتاح موضوعات را توضیح دادم و امروز نیز با او تماسی می‌گیرم و می‌خواهم که صحبت‌های خود را شفاف کند که اگر این اتفاق رخ ندهد، من نسبت به اظهار نظر او مطالبی را عنوان می‌کنم.

هاشمی با اشاره به اهمیت بودجه ۹۹ شهرداری تهران، گفت: ما در جلسه بعد شورای شهر متمم بودجه ۹۸ را به تصویب می‌رسانیم و سپس وارد بررسی بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران می‌شویم.

او تصریح کرد: اولویت کمیسیون‌ها برای بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران مطرح شده است و همواره کمیسیون‌ها می‌خواهند بودجه بیشتری دریافت کنند، اما اگر ما بخواهیم از یک کد پروژه بودجه‌ای را بگیریم و به کد دیگری آن را اضافه کنیم، در وضع عمومی بودجه دچار مشکلاتی می‌شویم.

رئیس شورای شهر تهران درباره برگزاری مزاید‌ه‌ها در حوزه املاک شهرداری، گفت: افرادی که در حوزه املاک در مزایده‌ها حضور پیدا می‌کنند بیشتر طلبکارانی هستند که در صورت برنده شدن مبلغ را به عنوان طلب خود محاسبه می‌کنند.

هاشمی تصریح کرد: ما اگر بخواهیم به این گونه موارد ورود کنیم در حوزه اختیارات شهرداری وارد شدیم و این اقدام مناسب نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟