ورود بخاری با شعله مستقیم به مدارس ممنوع!

به گزارش رکنا ، وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تلاش داریم طبق اولویت‌بندی‌ها در مدارسی که علمک گاز به درب مدارس رسیده باشد را به سیستم شوفاژ و روش‌هایی که شعله مستقیم نداشته باشد تغییر دهیم.

محسن حاجی میرزایی درباره ممنوعیت ورود شعله‌های مستقیم در کلاس درس گفت: طبق قانون بردن شعله مستقیم به کلاس درس ممنوع است اما آموزش و پرورش اولویت‌بندی‌های خاص خود را برای جمع‌آوری شعله مستقیم و حل و فصل آن در نظر دارد و اولویت اول ما جمع‌آوری بخاری‌های نفتی است.

وی ادامه داد: ما تلاش داریم طبق اولویت بندی‌ها در مدارسی که علمک گاز به درب مدارس رسیده باشد را به سیستم شوفاژ و روش‌هایی که شعله مستقیم نداشته باشد تغییر دهیم. طبق این روش سیستم گرمایشی ۲۵ هزار کلاس درس تغییر کاربری داده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما در حال حاضر ۶۰ هزار کلاس درس داریم که آنها بخاری گازی با شعله مستقیم دارند بنابراین تلاش می‌کنیم درگام بعدی این دسته که بخاری گازی‌های شعله مستقیم را جمع آوری کنیم. خوشبختانه در بودجه سال ۹۹ حدود ۵۰ درصد از محل عوارض گاز به تجهیز سیستم‌های گرمایشی اختصاص خواهد یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟