احتمال بارش پراکنده باران در تهران

به گزارش رکنا ، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطقی از غرب کشور و همچنین سواحل دریای خزر، استان‌هایی که در دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی و غربی واقع شده اند بارش برف و باران و همچنین وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز سه شنبه بخش‌های از مرکز، شرق و سواحل شمالی کشور بارش برف و باران را خواهند داشت، افزود: مناطق جنوب و جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید خواهند داشت.

رفیعی گفت: روز چهارشنبه بارش‌ها محدود به تنگه هرمز و دریای عمان خواهد بود و روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز دریای خزر مواج پیش بینی شده است، افزود: روز سه شنبه و چهارشنبه تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه تهران امروز آسمان نیمه ابری همراه با غبار صبح گاهی خواهد داشت، تصریح کرد: احتمال بارش پراکنده در تهران وجود دارد.

رفیعی با بیان اینکه حداقل دما برای تهران صفر درجه و حداکثر دما ۹ درجه پیش بینی می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود تهران فردا نیز همین شرایط را تجربه کند.

کارشناس سازمان هواشناشی یادآور شد: شهرکرد با دمای ۱۰ درجه زیر صفر و بندرعباس با دمای ۲۲ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟