دیدار حناچی  با دادستان تهران

به گزارش خبرنگار رکنا، پیروز حناچی شهردار تهران ضمن قدردانی از حمایت های قوه قضاییه و مجموعه دادستانی استان تهران خصوصا دادسرای ناحیه 37 ویژه شهرداری ها تصریح کرد: بدون کمک مجموعه دستگاه قضا، امکان ارائه خدمت به شهروندان نخواهد بود و از همین رو افزایش تعاملات و همکاری های همه جانبه شهرداری و دادستانی علاوه برآنکه موجب صیانت از حقوق عمومی خواهد شد، پشتیبان شهرداری در روند اجرای وظایف و خدمات رسانی به شهروندان است.

وی همچنین ، اهم موضوعاتی که بین دو دستگاه مطرح و جاری است از جمله تخلفات ساختمانی، سد معبر، اجرای آرای کمیسیون ماده صد، تخلیه املاک در تصرف و... را یادآور شد و در خصوص حل و فصل آنها خواستار تعامل و کمک بیشتری از دادستان تهران شد.

در ادامه این جلسه، علی القاصی مهر دادستان تهران ضمن تأکید بر همکاری های همه جانبه دادستانی و شهرداری تهران، به ارتقای تعاملات شهرداری و دادسراهای ویژه استان تهران از جمله دادسرای ویژه سرقت، دادسرای پزشکی، دارویی و بهداشتی و همچنین دادسرای ناحیه 37 اشاره نمود.

وی همچنین بر پیگیری پرونده های ویژه شهرداری از جمله پرونده املاک شهرداری و تخلیه این املاک و همچنین بهره برداری از کارخانه سیمان ری و برخورد جدی با کلاهبردارانی که موجب تضییع اموال عمومی شده اند تأکید داشته و مجموعه حقوقی شهرداری تهران را موظف به جدیت و تلاش های بیشتر به جهت تعیین وتکلیف این پرونده ها کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 526193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟