تصویب طرح دو فوریتی کمک به خانواده‌های تهرانی آسیب‌دیده در ناآرامی های اخیر

در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورا طرح دو فوریتی لزوم حمایت، همدردی و همکاری نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان آسیب دیده تهرانی متاثر از وقوع اتفاقات ناگوار اخیر ارایه شد.

شهربانو امانی در ادامه در تشریح دلایل و متن پیشنهادی این دو فوریت گفت: این مهم در اجرای وظایف قانونی شورای اسلامی شهر تهران مندرج در بند 2 ماده 80 قانون شوراها است.

وی ادامه داد: با عنایت به بند دوم ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نظر به حوادث تاسف بار اخیر که منجر به وارد شدن خسارات جانی و مالی به برخی از شهروندان تهرانی، جان باختگان، شهدای امنیت و مجروحین شد و با عنایت به لزوم همراهی و رسیدگی مسئولان به خانواده های آسیب دیده، شهرداری تهران موظف است با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی ذیربط و در حد ممکن ضمن التیام بخشی صدمات روحی، روانی و اجتماعی نسبت به جبران بخشی از خسارات وارد اقدام کند و گزارش اجرا و اقدامات انجام شده را به شورای شهر ارائه نماید.

در ادامه سید حسن رسولی پیشنهادی در قالب تبصره گفت: هیات سه نفره ای از شورای شهر تهران در راستای حسن اجرای مصوبه انتخاب شود که این پیشنهاد نیز به تصویب اعضای شورا رسید.بر اساس این پیشنهاد محمد جواد حق شناس، سید محمود میرلوحی و شهربانو امانی به عنوان هیات سه نفره انتخاب شدند. در ادامه کلیات این طرح با  20 رای به تصویب رسید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 522247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟