مردم همواره در اولویت سازمان بسیج بوده اند/با انسجام و هدایت مقام معظم رهبری شرایط سخت را پشت سر می گذاریم

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، پیروز حناچی صبح امروز در مراسم اجتماع بزرگ گردان های بسیج شهرداری تهران که با حضور سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) برگزار شد، گفت: امروز این‌جا جمع شده‌ایم تا پایه گذاری سازمان بسیج را به عنوان مهم ترین یادگار امام راحل و تدبیر ایشان در مبارزه با بزرگ ترین تهدید انقلاب، گرامی بداریم.

وی ادامه داد: به یاد داریم آغاز جنگ زمانی که شیرازه‌های کشور در حال از هم پاشیدن بود، در همان ۴۵ روز نخست خرمشهر را از دست داده بودیم و داغ از دست دادن این شهر بر دل کشور مانده بود، اما تدبیر بابرکت حضرت امام (ره) باعث شد این شجره طیبه (سازمان بسیج) کاشته شود، رشد کند و به شرایط امروز برسد تا بتوانیم به آن ببالیم.

شهردار تهران ضمن اشاره به جمله معروف حضرت امام خمینی (ره) که بسیج را لشکر مخلص خدا خواند، گفت: خصیصه بسیج این بوده و هست که بیشتر از آن‌که چیزی را برای خود بخواهد، آن را برای مردم می خواهد و همواره مردم برای این سازمان در هر جبهه‌ای مقدم بوده اند. این رویکرد و نگاه نقشه راه ما خواهد بود تا ان‌شاءالله با هدایت مقام معظم رهبری به موفقیت‌های بیشتر دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: از خصایص دیگر بسیج این بوده و هست که در میان تمام اقشار جایگاه ویژه خود را دارد؛ در سازمان بسیج از پزشک، دانشجو، کارمند و کشاورز حضور دارند و همواره همه گروه‌ها در این جریان عظیم مردمی نقش داشته و دارند.

پیروز حناچی شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در شرایطی که ولی امر ما در غیبت است و پیامبر اکرم (ص) نیز حضور ندارند، و در شرایطی که دسیسه های دشمنان به حداکثر خود رسیده، تنها و تنها به حضرت صاحب‌الزمان (عج) پناه ببریم. به امید خداوند، با رهبری رهبرمان و با انسجام، این دوران سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

کدخبر: 520831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟