محور «فیروزآباد» پرحادثه‌ترین نقطه کرمانشاه

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: در سوانح رانندگی رخ داده محور فیروزآباد از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان ماه، ۱۰ نفر جان خود را از دست داده و ۸۷ نفر نیز زخمی شده اند.

وی افزود: افراد جان باخته سوانح رانندگی این محور در ۴ حادثه رانندگی شدید که همگی به صورت رخ به رخ بوده جان خود را از دست دادند که نتیجه ارتکاب تخلف سبقت غیرمجاز از سوی رانندگان بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه ادامه داد: از مجموع تصادفات رخ داده در محور فیروزآباد، ۳۱ حادثه به صورت واژگونی، ۲۵ حادثه به صورت برخورد دو خودرو و ۶ حادثه به صورت برخورد وسیله با عابرپیاده به وقوع پیوسته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسی های فنی نشان می دهد محورهای بخش فیروزآباد دچار کمبود شدید تابلوها و علایم عمودی و خط کشی ها و علایم افقی هستند به نحوی که بخش های سبقت ممنوع نه به وسیله تابلو و نه به وسیله خط کشی، قابل تشخیص نیستند و این موضوع رانندگان را دچار مشکل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فاکتورهای جاده ایمن نصب تابلوها و علایم هشدار دهنده است به گونه ای که خطرات مسیر را به رانندگان نشان دهد.

سرهنگ حیدری در پایان از استقرار تیم های پلیس راه در محور فیروزآباد خبر داد و گفت: خودروی رانندگان متخلف که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟