به گزارش رکنا، تعدادی از پیمانکاران شهرداری به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان ظهر امروز مقابل ساختمان شورای شهر تهران در خیابان بهشت تجمع کردند.

حسین یکی از تجمع‌کنندگان درباره مطالباتش گفت: من پیمانکار سازمان زیباسازی شهرداری تهران بودم و در مناطق مختلف فعالیت نقاشی دیواری، شست‌وشوی جداول و رنگ‌آمیزی آن‌ها را برعهده داشتم. ۲۰۰ میلیون از سال ۹۵ مطالبه دارم، ولی توجهی به این مساله نشده و تنها با فاصله‌های طولانی ۵ تا ۶ میلیون به صورت تدریجی به من پرداخت می‌شود.

یکی از پیمانکاران که می‌گوید ۸ میلیارد تومان از شهرداری مطالبه دارد به خبرنگار فارس گفت: در حوزه آذین‌بندی، رنگ‌آمیز جداول، سرویس پله‌برقی و ... از سال ۹۳ فعالیت کرده و طلب دارم. ۸۰۰ میلیون تومان قطعه از چین آوردم برای تعمیر پله‌برقی‌های شهر، ولی هنوز پولی دریافت نکردم حتی هزینه‌های اولیه‌ام را.

دختر جوانی نیز در میان پیمانکاران حضور دارد که وی می‌گویند ۵۰ میلیون از شهرداری طلب داشته و علی‌رغم نامه‌نگاری‌ها و صورت وضعیت هیچ رسیدگی به مطالباتش نشده است.

تعداد پیمانکاران زیاد است و حداکثر مطالبه آن‌ها ۸ میلیارد د. و حداقل ۵۰ میلیون است و همه از حدود ۷-۶ سال پیش مطالباتشان پرداخت نشده است.

پیمانکاران با سر دادن شعار‌هایی همچون لیست امید نامرد خجالت خجالت از اعضای شورای شهر درخواست دارند که برای صحبت با آن‌ها به ساختمان بیرونی شورای شهر بیایند و وضعیت آن‌ها را بررسی کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟