هراز عصر امروز یکطرفه می شود!

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران ، با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان ماه صفر در جاده های استان، گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز سه شنبه ۷ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ امروز سه شنبه ۷ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ امروز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۰ آبان ماه الی ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماهاز آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

او گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از روز چهار شنبه یکم آبان ماه از جاده هراز ممنوع شده بود تا روز پنجشنبه هفته بعد ۹ آبان ماه و از ساعت ۶ روز جمعه ۱۰ آبان ماه الی ۱۲ روز ظهر شنبه ۱۱ آبان ماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه ۱۰ آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

او گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه یکم آبان ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۱ آبان ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟