به گزارش رکنا، فرماندار همدان با بیان اینکه تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی ،ساخت و ساز‌های غیر مجاز است،گفت: ۱۵ واحد ساخت و ساز غیرمجاز در حسن‌آباد همدان تخریب شد.

حسین افشاری افزود: علیرغم اخطار ماه گذشته مبنی بر برخورد با سودجویان و سوداگرانی که اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی و نیز ساخت و ساز‌های غیر مجاز می‌کنند متاسفانه طی روز‌های اخیر در منطقه حسن آباد همدان بی توجه به تذکرات و هشدار‌های دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ساخت و ساز‌های غیرمجاز افزایش پیدا کرد.

او گفت: بر همین اساس عصر دیروز با حکم مرجع قضایی و حضور عوامل انتظامی، سازمان جهاد کشاورزی، شهرداری همدان و بخشداری مرکزی نسبت به تخریب ۱۵ واحد غیرمجاز در حسن آباد همدان اقدام شد.

فرماندار همدان با هشدار به افرادی که قانون را نادیده می‌گیرند، گفت: با سایر دست اندازی‌ها و اقدامات خلاف قانون در حوزه ساخت و ساز در محدوده و حریم شهر همدان و روستا‌های اطراف با جدیت برخورد و مرتکبین مجازات خواهند شد.

افشاری با یاداوری اینکه به نظر می‌رسد از زمان مطرح شدن طرح الحاق روستا‌ها به شهر همدان شاهد افزایش ساخت و ساز‌های غیرمجاز هستیم، گفت: امروز با قاطعیت طرح برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز را از حسن آباد همدان شروع کردیم تا متخلفان عاقبت ساخت و ساز‌های غیرمجاز را ببینند.

او با بیان اینکه واحد‌های تخریب شده در منطقه حسن آباد همدان از ساختمان ۳ طبقه نیمه کاره تا ساختمان یک طبقه با پی ریزی و دیوارچینی را شامل می‌شد، گفت: امروز عصر تمام این ۱۵ واحد در حسن آباد تخریب شد.

فرماندار همدان همچنین با بیان اینکه ۱۰۰ حکم تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در همدان از سوی مرجع قضایی صادر شده است، گفت: برخی از این احکام مربوط به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بلوار ارم همدان است که به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟