ترافیک سنگین محورهای درون‌شهری در اثر بارندگی

به گزارش رکنا ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به لغزندگی اکثر محورهای نیمه شمالی کشور به دلیل وقوع بارندگی اشاره کرد و گفت: آزادراه قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران با ترافیک سنگین همراه است.

سردار نادر رحمانی درباره وضعیت جاده‌های کشور با توجه به وقوع بارندگی طی روزهای اخیر، اظهار داشت: همه محورهای مواصلاتی نیمه شمالی کشور به دلیل وقوع بارندگی لغزنده است و رانندگان باید با دقت و احتیاط بیشتری در این مسیرها تردد کنند.

وی افزود: در حال حاضر در محورهای استان مازندران، خراسان‌رضوی،‌ چهارمحال و بختیاری،‌ البرز، کرمانشاه، قزوین، گیلان و تهران بارندگی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: ارتفاعات استان‌های آذربایجان غربی،‌ اردبیل، اصفهان، ایلام، سمنان، قزوین، همدان، کردستان، گلستان و مازندران نیز با بارندگی همراه است.

رحمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر محورهای درون‌شهری کلانشهرها به ویژه تهران و مشهد با ترافیک سنگین همراه است، خاطرنشان کرد: آزادراه قزوین ـ کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور کرج ـ تهران و گرمدره نیز با ترافیک سنگین گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟