به گزارش رکنا، امید جلیلی تقویان گفت: امروز از سه آژانس مسافرتی متخلف بازدید شد، این آژانس‌ها بدون داشتن مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن آژانسهای مسافرتی اقدام به صدور بلیت مشهد- تهران و حتی عتبات می‌‌کردند.

قاضی گشت سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این آژانس‌ها به صورت زیرپله‌‌‌ای اقدام به فعالیت می‌کردند، ابراز کرد: از این تعداد به دو آژانس اخطار داده و از آنان تعهد گرفته شد که اقدام به اخذ مجوز کنند.

وی با بیان این موضوع که این آژانس‌‌ها در اطراف حرم مطهر رضوی بودند، تصریح کرد: همچنین یک آژانس هم در خیابان شیرازی پلمپ شد.

جلیلی بیان کرد: این اقدام با هماهنگی دستگاه‌هایی نظیر میراث فرهنگی، انجمن گردشگری، سازمان صمت و فرمانداری مشهد انجام شد.

قاضی گشت سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از آژانس‌ها به واسطه همکاران خود از حضور گشت مطلع شده و اقدام به تعطیل کردن محل کار خود کردند.

وی در ادامه ضمن بیان این نکته که طی 20 روز اخیر 20 واحد صنفی که تکرار تخلف داشتند پلمب شد، بیان کرد: با این وجود که تعزیرات وظیفه‌‌‌‌ای در انجام بازرسی ندارد، اما به دلیل شرایط بازار طی 6 ماه اخیر 870 مورد بازرسی از طرف تعزیرات حکومتی انجام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟