17 هزار خودرو در پارکینگ‌های شلمچه مستقر هستند

به گزارش رکنا، سرهنگ منصور جمشیدی، رئیس پلیس راهور استان خوزستان،  اظهار کرد: بیش از 17 هزار خودرو در پارکینگ‌های مرز شلمچه مستقر هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت مرز شلمچه،گفت: مشکلی خاصی در مرز نداریم و رفت و آمد طبق روال عادی در این محدوده صورت می‌گیرد، ترافیک روان و مرز باز است و حجم سنگین عابران پیاده در حال حرکت به سوی مرز شلمچه هستند.

جمشیدی گفت: مسیر عبور اتوبوس‌های برون شهری از جاده امام رضا (ع) به سمت مرز شلمچه و پایانه صفر مرزی می‌باشد و مسیر عبور سواری‌ها میدان مقاومت به سمت پارکینگ بزرگ 80 هکتاری است.

رئیس پلیس راهور خوزستان بیان کرد: خودروهای مسافربری شخصی و مردم آبادان و خرمشهر به غیر از زائرین به هیچ وجه از مسیر میدان مقاومت و جاده امام رضا(ع) تردد نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه زائرین اربعین حسینی خودروهاشون رو فقط در پارکینگ 80 هکتاری شلمچه پارک کنند، افزود: اگر زائرین در مکانی غیر از پارکینک خودروهایشان را پارک کنند، خودروها با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود و در برگشت ممکن است برای دست یابی به خودروها با مشکل مواجه شوند.

جمشیدی در پایان اظهار کرد: بر اساس هزینه مصوب در ستاد مرکزی اربعین به ازای هر شب پارک خودرو مبلغی معادل 5 هزار تومان باید از زائران اخذ شود و با توجه به تاکیداتی که در ستاد مرکزی اربعین صورت گرفته، هیچ گونه افزایش نرخ کرایه و تعرفه‌ای در سال جاری نسبت به سال گذشته اعمال نمی‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟