سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه ناجا در مورد حضور و کمک یگان ویژه در مراسم اربعین اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۴ میلیون زائر از کشور در مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حضور پیدا کنند.

وی گفت: نیرو‌های یگان ویژه در هر سال در مراسم اربعین حضور و برقرار نظم، انظباط و امنیت زائران در پایانه‌های مرزی برعهده دارند.

فرمانده یگان ویژه ناجا بیان کرد: امسال میزان خروج زائران از پایانه‌های مرزی ۵ برابر مدت مشابه سال گذشته شده است و نیرو‌های یگان ویژه در مرز‌ها حضور دارند و امنیت زائران را تامین می‌کنند.

سردار کرمی در رابطه با برقراری تامین امنیت مسابقات فوتبال لیگ برتر توسط نیرو‌های ویژه گفت: برقراری امینت مسابقات فوتبال لیگ برتر و مسابقات بین الملی بر عهده یگان‌های ویژه است و ما چند سال است که تلاش می‌کنیم مسئولان اصلی مرتبط با ورزش به خصوص مدیران باشگاه‌ها و مسئولان فدراسیون فوتبال را متقاعد کنیم که پای کار بیایند و مسئولیت تامین امنیت مسابقات را برعهده بگیرند.

وی افزود: امنیت امروز کشور تثبیت شده است و تماشاگران مسائل اخلاقی را رعایت می‌کنند و طی چند سال گذشته نکته و موضوع منفی از تماشاگران مشاهده نشده است.

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: لازم است استادیوم‌ها را از حالت پلیسی خارج کنیم و مسئولیت تامین امنیت را به باشگاه‌ها بسپاریم و یگان‌های ویژه امنیت کلی کشور را برعهده بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟