پلیس 110 منشأ خدمات بزرگی به آحاد جامعه است

سردار حسین رحیمی در این برنامه با قدردانی از تلاش کاربران و واحدهای عملیاتب پلیس پایتخت عنوان داشت : با تاکید براینکه سرعت و صحت عمل در مجموعه کارکنان این سامانه باید حفظ شود عنوان داشت: در موضوغ فوریت های پلیسی حتی ثانیه ها هم از اهمیت خاص خود برخوردار هستند از این رو تلاش نمایید که از لحظه لحظه کاری خود در مسیر خدمت به مردم استفاده کنید .

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در پایتخت در طول شبانه روز بیش از 10 تا 13 هزار عملیات فوریت پلیسی به مردم ارائه می گردد تاکید کرد: کارتان را برای رضای خداوند متعال انجام دهید و مطمئن باشید که خداوند خود جزای کار شما را خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه با آرامش و طمأنینه و ادب و احترام پاسخگوی کسانی باشید که با شما تماس می گیرند و فراموش نکنید که لازم است سنگ صبور مردم باشیم، افزود: بحمدالله در بررسی های صورت گرفته مردم از عملکرد پلیس 110 رضایت بالایی دارند که این نتیجه عملکرد مجاهدانه و متعهدانه شما عزیزان است.

سردار رحیمی گفت: پلیس 110 روزانه با انجام 10 هزار عملیات پلیسی کار بزرگی را انجام می دهد و این پلیس منشأ خدمتگذاری بزرگی برای آحاد جامعه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 508539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟