رسیدگی جدی به وضعیت کودک کار کرمانشاهی

به گزارش رکنا ، مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از نظارت مستمر بهزیستی و دادسرا بر وضعیت یک کودک کار کرمانشاهی خبر داد.

مهدی قنادی در این رابطه اظهار کرد: پس از پیگیری های دادستان کرمانشاه، "ابوالفضل" که در میان پسماندهای بیمارستانی زندگی می کرد به دستور دادستان به بهزیستی سپرده شد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه این کودک توسط ابزارآلات تیزی که میان پسماندها بود آسیب دیده بود، طی ماه های گذشته تمامی اقدامات درمانی برای وی انجام گرفت و اکنون در صحت و سلامت کامل بسر می برد.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه یادآورشد: همچنین به دلیل فوت پدر، نبود مادر و وضعیت مالی نامناسب خانواده، بررسی‌ها جهت انتخاب و تعیین سرپرست برای او در این مدت ادامه داشت تا اینکه یکی از بستگان وی اعلام آمادگی نمود پس از بررسی و احراز صلاحیت نامبرده و تمایل ابوالفضل، سرپرستی به آنها سپرده شد.

قنادی اضافه کرد: با پیگیری‌های دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه ابوالفضل و خواهرانش در مدارس مناسب جهت ادامه تحصیل ثبت نام شده‌اند.

وی در ادامه در خصوص اشتغال ابوالفضل نیز گفت: برای اشتغال این کودک به گونه‌ای که مخل تحصیل و تربیت وی نباشد و همچنین تامین مالی خانواده‌اش باشد اقدامات لازم انجام شد.

گفتنی است نظارت‌ها از سوی سازمان بهزیستی و دادسرا مستمرا بر وضعیت ابوالفضل و خواهرانش ادامه خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟