تشدید برخورد با سرویس‌های غیر مجاز مدارس

به گزارش رکنا،  سیدعلی مرتضوی امروز  در شهرضا با بیان این‌که امسال طرح برخورد با سرویس مدارس فاقد مجوز به صورت ویژه در دستور کار واحد حمل و نقل شهرداری قرار گرفته است، اظهار داشت: در این راستا با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

شهردار منظریه افزود: مدیران مدارس باید بر اساس دستورالعمل ساماندهی سرویس مدارس که توسط وزارت کشور ابلاغ شده است به صورت مستمر بر سرویس مدارس نظارت داشته و هرگونه تخلف در این زمینه را سریعاً به شهرداری اعلام کنند.

وی با بیان این‌که والدین به منظور حفظ ایمنی فرزندان خود از سرویس‌های دارای مجوز استفاده کنند، بیان کرد: در صورت مشاهده سرویس مدرسه فاقد برچسب و مجوز، خودرو توسط پلیس راهور توقیف خواهد شد.

مرتضوی با تأکید بر این‌که خودورهای بدون برچسب سرویس مدارس در صورت بروز حادثه هیچ‌گونه خسارتی از سوی بیمه به حادثه‌دیدگان تعلق نخواهد گرفت، بیان کرد: تجهیز خودروهای سرویس مدارس به وسایل ایمنی، کمربند، جعبه کمک‌های اولیه و کپسول اطفای حریق از الزامات سرویس‌های مدارس است.

شهردار منظریه با تأکید بر اینکه در اختیار گذاشتن سرویس مدارس به افراد فاقد صلاحیت و رانندگی بدون گواهی صلاحیت ممنوع است، افزود:‌ رانندگانی که قصد سرویس‌دهی به دانش‌آموزان را دارند برای اخذ مجوز و سیر مراحل قانونی به واحد حمل و نقل شهرداری مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟