قیمت لباس مدارس ۲ برابر شد

به گزارش رکنا، ابوالفضل پورمحمدیان  با اشاره به واگذاری بحث مدیریت و نظارت لباس مدارس به سازمان دانش‌آموزی استان اظهار داشت: پیرو مسئولیتی که وزیر آموزش‌وپرورش در یک سال گذشته بر عهده این سازمان قرارداد به همین منظور کارگروهی از مجموع مسئولین سازمانی، نماینده استانداری، اتحادیه پوشاک مدارس و سازمان صنعت و معدن تشکیل شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش‌وپرورش استان قم بابیان پروسه تهیه فرم مدارس تصریح کرد: سازمان صنعت و معدن با تعیین نوع و جنس پارچه که ترجیحاً از پارچه‌های مطلوب و باکیفیت ایرانی هستند همچنین معرفی 60 تولیدی خبره و معتبر استانی کار مربوطه را به انجام رساند.

وی با اشاره به اعتراض برخی از والدین در سال‌های گذشته نسبت به رنگ و مدل لباس دانش آموزان یادآور شد: برخلاف سال‌های گذشته امسال لباس فرم بر اساس انتخاب شورای مدارس که متشکل از مسئولین و برخی از اولیاء دانش آموزان هستند انجام‌شده که رضایتمندی والدین را در پی داشته است.

پورمحمدیان از افزایش دو برابری قیمت لباس مدارس خبر داد و گفت: باوجود افزایش چند برابری قیمت اکثر اقلام مصرفی طی یک سال، نرخ لباس مدارس استان در مقایسه با کل کشور پایین‌ترین نرخ توزیع را داشته به‌طور میانگین مانتو و شلوار متوسط ابتدایی از 62 تا 72 هزار تومان متغیر است.

وی درزمینهٔ نحوه توزیع لباس مدارس افزود: از ابتدای مرداد تا نیمه شهریورماه، توزیع فرم مدارس در تولیدی‌های مشخص‌شده معتبر استان در حال انجام بوده است که تاکنون 95 درصد فرم‌ها توزیع‌شده و به علت عدم مراجعه به‌موقع برخی خانواده‌ها همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟