مسئولیت ها امانت هایی هستند که باید حق آن را درست ادا کنیم

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس پایتخت در آیین تودیع و معارفه رییس بازرسی و معرفی رئیس پلیس راه این فرماندهی ، بیان داشت: مسئولیت ها امانت هایی هستند که باید حق آن را درست ادا کنیم.

سردار "حسین رحیمی" با گرامیداشت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به اینکه ایام محرم و صفر فرصت مغتنمی است که می توانیم در آن به رشد و شکوفایی روحی و معنوی خود بکوشیم چرا که این ایام با یاد و نام و ذکر آقای ما حضرت سیدالشهداء و 72 تن یاران بافایش متبرک است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید در همه احوال و امور روزانه ای که داریم خودکنترلی و خودنظارتی داشته باشیم، عنوان داشت: اگر هرکس قبل از هرچیزی به گفتار و رفتار خود توجه داشته باشد و به عبارتی خودکنترلی داشته باشد، به طور حتم جامعه ای بهتر خواهیم داشت.

رییس پلیس پایتخت عنوان داشت: قبل از اینکه مورد محاسبه واقع شویم باید به حساب خود رسیدگی کنیم و همواره از خود حساب‌کشی کنیم و فراموش نکنیم که دیر یا زود در پیشگاه الهی به حساب ما رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که باید نقاط ضعف و قوت مجموعه های مختلف را احصا نماید، عنوان داشت: لازم است کارشناسان بازرسی فارغ از هرگونه جانبداری پس از احصا نقاط ضعف و قوت برای بهبود کارها ارائه راهکار کنند.

رییس پلیس پایتخت با اهمیت دانستن بازرسی و ادارات زیر مجموعه آن با اشاره به جایگاه ویژه انتصابات بازرسی اعلام داشت: لازم است در انتصابات بیش از هرچیز باید تعهد، تدین ، شایستگی و توانمندی افراد بررسی شود و پس از ارزیابی های لازم انتصابات انجام شود؛ موضوعی که ما به بازرسی و اداره انتصابات ابلاغ کرده ایم.

وی افزود: مسئولیتی که به ما سپرده می شود که باید با تلاش شبانه روزی حق این امانت را به خوبی ادا نماییم لذا حق نداریم که بی تفاوت باشیم و دچار روزمرگی شویم بلکه باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده همواره به دنبال ارتقا و پیشرفت مجموعه کاری تحت امر باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟