فریب رمال های اینترنتی را نخورید!

به گزارش رکنا ، سرهنگ علی موالی، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از طریق تبلیغات رمالی و فالگیری در فضای مجازی هشدار داد.

او ادامه داد: یکی از روش‌هایی که کلاهبرداران از آگاهی نداشتن شهروندان سوءاستفاده کرده و پول‌های کلانی را از آن‌ها کلاهبرداری می‌کنند، رمالی، طالع بینی، طلسم، فال قهوه و موضوعاتی مشابه این عناوین در فضای مجازی است.

موالی افزود: شیادانی از این قبیل در ارتباطات خود در فضای مجازی با شهروندان خود را فردی دارای قدرت‌های خارق‌العاده و توانایی‌های معنوی معرفی می‌کنند و با فریب افراد و استفاده از روش‌هایی از قبیل تعریف از خود، تهدید فرد به استفاده از قدرت‌های جادویی و دادن اطلاعات کذب و دروغ زمینه جلب اعتماد وی را طرح‌ریزی می‌کنند و از شهروندان پول‌هایی گاه به مراتب کلان درخواست می‌کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: اگر در پایان هم نتیجه‌ای حاصل نشود کلاه‌برداران این پرونده‌ها به مشتریان خود می‌قبولانند که آن مشیت الهی، قسمت و قضا و قدر بوده و با تهدید فرد به استفاده از قدرت‌های جادویی از اعلام شکایت وی جلوگیری می‌کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟