ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه + جزئیات

به گزارش رکنا، علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و از شمال به جنوب به این محور سنگین و پرحجم در جریان است.

وی گفت: در شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه مانند جاجرود، تونل اول و عوارضی آزادراه تهران_پردیس، رودهن، مهرآباد، گیلاوند و تونل امامزاده هاشم (ع) شاهد پس‌زدگی بار ترافیکی هستیم و توصیه می‌کنیم هم‌وطنان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند، زیرا چندین برابر زمان معمول باید در مسیر باشند

ترافیک فوق‌سنگین در هراز و فیروزکوه

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه فوق سنگین و در لاین شمال به جنوب این محور سنگین و پرحجم در جریان است.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: آمدوشد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم گزارش‌شده و به دلیل گنجایش عبور وسایل نقلیه از این محورها، ورود حجم بالایی از خودروها به این محورها باعث بروز ترافیک‌های سنگین و یا پس‌زدگی نمی‌شود.

وی بیان کرد: مسافران بازگشت خود را به ساعات پایانی فردا موکول نکنند زیرا با توجه به حجم بالایی از بار ترافیکی که از روز گذشته و امروز به سمت شمال کشور رفته‌اند، پیش‌بینی می‌شود بازگشت هم‌وطنان با مشکل همراه باشد.

سلیمانی با بیان اینکه اگر هم‌وطنان مدیریت زمان سفر نداشته باشند با ترافیک‌های فوق سنگین روبه‌رو خواهند شد، بیان کرد: وطنان که در شهرستان‌های شمالی استان تهران اسکان دارند، صبح فردا به تهران برگشته و در غیر این صورت سفر خود را به‌روز شنبه موکول کنند.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران، اذعان کرد: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟