دلیل تذکری که شهردار تهران گرفت چه بود؟

به گزارش رکنا ، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت انتصاب زنان در معاونت‌های شهرداری گفت: انتخاب مدیران زن باید مورد توجه قرار گیرد.

 زهرا نژادبهرام در جلسه امروز شورای شهر در تذکری به شهردار اعلام کرد: شهر تهران دارای شهروندان زن و مرد است و الگوی رفتاری برای پایتخت برای ایران و حتی خاورمیانه نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به تأثیر الگوی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پایتخت گفت:‌زنان شایسته زیادی در شهر و شهرداری حضور دارند که لازم است شهردار تهران این افراد را به عنوان مدیر و معاون برگزیند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: بدون توجه به این مسئله پاسخگویی به نیمی از شهر تهران انجام شدنی نیست و از طرفی مدیریت شهری برگرفته از نگاه اصلاح‌طلبی است که سهمیه 30 درصدی زنان در مدیریت برایشان الزام جدی محسوب می‌شود.

نژادبهرام ادامه داد: انتخاب مدیران زن از اولویت‌های شهرداری باید باشد و این مسئله لازم است مورد توجه قرار گرفته شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران به مصوبه ستاد مناسب‌سازی اشاره کرد و گفت: قبل از ورود این مصوبه به تأیید رسید و مدیرعامل مترو آن را امضاء کرد و قرار شد زمان‌ راه‌اندازی ایستگاه‌های محمدیه و بسیج ضوابط مناسب‌سازی رعایت شود.

وی تصریح کرد: این دو ایستگاه روز گذشته افتتاح رسمی شد ولی مناسب‌سازی برای آن صورت نگرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟