حجم ترافیک صبحگاهی پایتخت رو به کاهش است/محور هراز همچنان مسدود است

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز دوشنبه، چهارم شهریورماه اظهار کرد: محور غرب به شرق بزرگراه همت از کبیری، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از اشرفی اصفهانی، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از خروجی جناح، مسیر غرب به شرق آزادی از شهیدان و در مسیر جنوب به شمال نواب از 9 دی با شاهد حجم بار ترافیک صبحگاهی هستیم.

وی در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران در دو مقطع از تونل توحید تا گیشا و از حکیم تا همت، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نوبهار، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) از نگهبان، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از خروجی امام علی (ع)، مسیر شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از خروجی امام علی(ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از جانبازان، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و محور غرب به شرق جاده مخصوص از ستاری با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

رازقی در پایان گفت: ترافیک در تمامی معابر گفته شده رو به پایان است.

همچنین رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت راه ها پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تشریح آخرین وضعیت راه های کشور اظهار کرد: تردد روان در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) را مشاهده می کنیم.

وی افزود: همچنین محور هراز به دلیل اجرای عملیات راهداری، از تاریخ ۳ شهریور لغایت ۵ شهریور ۹۸، ازساعت ۸ الی ۱۷ مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: درضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: در آزادراه قزوین_کرج_تهران محدوده های ساسانی و پل کلاک و همچنین در محور شهریار_تهران محدوده شهرقدس شاهد ترافیک سنگین هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟