وزیر بهداشت: تولیدکنندگان را با بروکراسی اداری اذیت نکنید

دکتر سعید نمکی در حاشیه مراسم افتتاحیه ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این خصوص اظهار کرد: تولید کنندگان را با بروکراسی‌های اداری اذیت نکنید. با افزایش تفویض اختیارات به استان‌ها مشکل مراجعه به تهران برای طی مراحل اداری نیز برطرف می‌شود.

وی همچنین گفت: من سیاسی نیستم و حق ندارید واگن وزارت بهداشت را به لوکوموتیو سیاست ببندید.

نمکی تصریح کرد: در خصوص معامله بر روی حقوق مردم با احدالناسی شوخی و رودربایستی ندارم و اگر احساس کنم حساسیتی که بر روی دفاع از حقوق مردم دارم، رعایت نمی‌شود، آن فرد را بدون تعارف کنار می‌گذارم.

وی متذکر شد: اگر کسی درست کار کرده و به بیت‌المال تعدی نکرده و برخی موارد غیراخلاقی، غیراصولی و غیرمنصفانه را توسعه ندهد، مانع کار کردن او نمی‌شویم.

نمکی با تاکید بر اینکه هم حاکمیت و هم دستگاه قضا در برخورد با مفسدان و متخلفان، پشتیبان وزارت بهداشت است، افزود: با حمایت تمامی سیستم‌های امنیتی، قضایی، حاکمیت و به دستور رهبر معظم انقلاب، دستور اکید رئیس جمهور و همراهی دوستان در مجلس، فضا و اتمسفر برای دفاع از خون شهدا و برخورد با متخلفان فراهم است.

وی با اشاره به اتخاذ رویه‌ها و اهداف جدید در سازمان غذا و دارو گفت: شفاف سازی، اولین گام مورد تاکید در این سازمان است و عدم شفافیت یکی از مشکلاتی بود که به هنگام تحویل گرفتن این سازمان با آن مواجه بودیم.

وزیر بهداشت در ادامه خطاب به متولیان سلامت گفت: ریسک پذیر باشید و به ما بگویید که برای تفویض اختیارات به استان‌ها چه چیزی لازم دارید، از ظرفیت جوانان پاکیزه استفاده کنید و ما برای به کارگیری این نیروها مجوز می‌دهیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 498623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟