به گزارش رکنا ، سرهنگ محمدعلی فرهودی سرپرست پلیس فتا قزوین گفت: با نزدیک شدن به عید قربان هرساله شهروندان اقدام به خرید دام زنده برای ذبح اقدام می‌کنندد.

وی ادامه داد: در بین شهروندان عزیز کسانی هستند که فریب تبلیغات نژادی دام زنده مانند گوسفند نژاد شال در استان قزوین و عکس‌های موجود در صفحه اینستاگرام سودجویان و کلاهبرداران را می‌خورند و در نهایت به صورت اینترنتی خصوصا از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به خرید می‌نمایند. هرساله کلاهبرداران با این شگرد اقدام به فریب شهروندان می‌کنند.

سرهنگ فرهودی در توصیه به شهروندان گفت:همشهریان قبل از رویت دام از پرداخت هرگونه وجه به فروشنده خودداری نموده و به صورت حضوری معامله خرید و فروش را انجام دهند.

وی افزود: یکی از شگرد‌های مجرمان در این خصوص، با توجه به بازه زمانی کم برای عید قربان، فروش دام زنده با قیمت پایین و کمبود نژاد درخواستی، در نهایت دریافت مبلغی وجه به عنوان بعیانه بوده که بعد از دریافت وجه، فرد فروشنده دیگر پاسخگو نبوده و یا خرید مورد نظر از نظر نژاد درخواستی و سلامت جسمانی متفاوت می‌باشد.

سرپرست پلیس فتا قزوین در پایان از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا گزارش نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟