به گزارش رکنا،‌ متن پیام تبریک مهدی بهرامیان به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

آنچه در بنیان و اصل رسانه های عصر کنونی در جهان خودنمایی می‌کند، توجه به سه اصل سرعت، دقت و صحت خبر است که نگارندگان خبر غالبا آنچه را جهان پیرامونشان در می‌یابند در این قالب‌ها تبدیل به خبر کرده و از همین روست که عنوان خبرنگاری را دریافت می کنند.

هر چند جهان امروز مملو از خبرهایی است که به واسطه قلم‌های مسموم مزدوران رسانه‌های استکباری سعی در فریب و انحراف افکار عمومی دارد، اما آنچه مورد اهمیت است رسالت خبرنگاری است که باید فارغ از نگاه ابزاری غربی ها به رسانه، مورد توجه خبرنگاران ایران اسلامی قرار بگیرد که غالبا اینچنین است.

شاید امروز سبک‌های نگارش فنی خبر با نام‌های مختلف چهاربلوک، تاریخی، هرم وارونه و ... در جهان رسانه مطرح باشد اما لازم است تا خبرنگاران انقلابی در گام دوم انقلاب سبک های محتوایی نگارش خبر را با محوریت بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدنظر قرار داده و شیوه های جدیدی را بر پایه این مهم طرح ریزی کنند تا نه تنها در برابر خبر فریب، خبر صحیح را ارائه دهد بلکه خودش تبدیل به یک شیوه و اصل روزنامه نگاری در جهان شود.

تاریخ اسلام عزیز و مبارزات انقلابی معظم اسلامی پر است از درس های خبرنگاری که بارها آنها را مطالعه کرده ایم، از نحوه تبلیغ رسول اکرم در مدینه و مکه تا خطابه های حضرت زینب و حرکتی که امام خمینی در سال ۴۲ آغاز کردند.

بی تردید اصل مشترک در همه این تریبون های رسانه‌ای جلب اعتماد عمومی است که سبب شد فوج فوج فطرت های پاک را علی رغم دسیسه های شیطانی دشمن به سمت الهیت و انسانیت رهنمون کند و امروز این مهم لازمه توسعه در رسانه های کشور است.

شهید صارمی ها، رهبرها و باقری تنها وجه کوچکی از نمادها و الگوهای جامعه خبری هستند که لازم است با واکاوی احوالات و نحوه فعالیت این ستاره های بی بدیل رسانه ای جهان اسلام، مسیری متعالی را برای خبرنگاران جوان در دهه پنجم انقلاب اسلامی تعریف کرد.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی سازمان متبوع برای تحقق این تحول اساسی در جامعه رسانه ای جهان اسلام، ۱۷ مرداد را خدمت یکایک خبرنگاران، عکاسان خبری، سردبیران، مدیران مسول و همه فعالان رسانه ای تبریک عرض کرده و آرزومندم توفیق انتشار بزرگ ترین خبر جهان که همان خبر ظهور حضرت ولی عصر ارواحناه فدا است شامل حال خبرنگاران شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟