پیام تبریک مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به خبرنگاران

در این پیام، با اشاره به تلاش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی اخبار و آگاه سازی جامعه، از این افراد به عنوان مبلغان آرامش و ایمنی جامعه نام برد. 
در قسمتی از این پیام آمده است:
اقتضای جان چو ای دل آگهی است             هر که آگه تر بود جانش قوی است
سلام و درود خداوند بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و قلم شان جز در مسیر حق و عدالت به کار گرفته نشده است. 
خبرنگار را می توان نبض تپنده جامعه‌ای دانست که نقشی فراتر از اطلاع رسانی را بر عهده دارد و رسالتش آگاهی بخشی برای ارتقای سطح زندگی آرام و ایمن است. نقطه عطف تلاش خبرنگاران، تبیین رویدادها با تکیه بر اصول اخلاقی و حقیقت خواهی است. به واقع خبرنگار از سلامت و سعادت جامعه دفاع می کند و با هوش، درایت و سخت کوشی، با کژی‌های جامعه مقابله می کند.
خبرنگاران و اصحاب محترم و فرهیخته قلم و اندیشه، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، از اینکه در مسیر اشاعه حقیقت و ایفای رسالت خطیر و سترگ آگاهی‌بخشی به مردم از طریق اطلاع‌رسانی دقیق و وثیق همراه با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه‌ای با رعایت شئون انسانی اهتمام ورزیده‌اید؛ تشکر می نمایم و این روز ارزشمند را به شما تبریک عرض می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 495238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟