خیابان ۳۰ تیر به فعالیت خود ادامه می‌دهد

به گزارش رکنا، علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در توضیح حواشی به وجود آمده برای خیابان ۳۰ تیر گفت: ۲ سال است که از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم ضوابط فعالیت اغذیه فروشان خیابان ۳۰ تیر را اعلام کنند، تا کسبه این خیابان به صورت مجموعه‌ای زیر صنفی فعالیت کنند.

شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر، هیچ گونه ضوابطی از سوی مسئولان ذی‌ربط اعلام نشد و آن‌ها فقط فعالیت اغذیه فروشان در خیابان ۳۰ تیر را ممنوع اعلام کردند.

سعادتی با تأکید بر پرداخت تمام هزینه‌های فعالیت صنفی از سوی اغذیه فروشان خیابان ۳۰ تیر گفت: کسبه خیابان ۳۰ تیر حق انشعاب جداگانه دارند و تمام هزینه‌های مربوط به فعالیت خود را تا به امروز پرداخت کرده‌اند.

او با اشاره به قدیمی بودن برخی از قوانین فعالیت‎های صنفی گفت: اگر در ۱۰ سال گذشته قوانین صنفی به گونه‌ای مانع از فعالیت مجموعه‌ای مانند ۳۰ تیر بود، اما امروز با توجه به نیاز جامعه، فعالیت مجموعه‌ای مانند خیابان ۳۰ تیر مورد نیاز و استقبال مردم است.

شهردار منطقه ۱۲ تهران با اشاره به موقعیت این منطقه گفت: بار‌ها اعلام کردیم که فعالیت مجموعه‌ای مانند خیابان ۳۰ تیر از ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب امکان پذیر است و بعد از این ساعت نیز مردم می‌توانند به خانه خود مراجعه کنند و فعالیت اغذیه فروشان خیابان ۳۰ تیر تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: پلمب و تعطیلی اغذیه فروشی‌های ۳۰ تیر با شکایت اتحادیه اغذیه فروشان!

سعادتی ضمن مذبوحانه خواندن تلاش‌ها برای تعطیلی خیابان ۳۰ تیر گفت: اظهار نظر برخی از آقایان مبنی بر تعطیلی خیابان ۳۰ تیر تنها برای ۲۴ ساعت بود و با رایزنی‌های صورت گرفته، خیابان ۳۰ تیر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او گفت: از زمان اعلام نظر مبنی بر تعطیلی خیابان ۳۰ تیر، به مخالفان فعالیت این خیابان اعلام کردم که نباید در مقابل خواست مردم ایستادگی کرد و اگر مقاومتی در برابر خواست مردم باشد، باید واقعیت پشت پرده را به مردم اعلام کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟