به گزارش رکنا ، حسین توکلی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۱۰ مرداد ماه از تعداد ۸۵ هزار ۴۷۳ داوطلب تعداد ۶۸ هزار ۳۸۷ داوطلب نسبت به دریافت کارت اقدام کرده اند به عبارتی بیش از ۸۰ درصد از داوطلبان تاکنون اقدام به دریافت کارت کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره آخرین آمار دریافت کنندگان کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای از روز سه شنبه ۹ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه ۱۱ مرداد ماه فرصت دارند نسبت به دریافت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در ۹ رشته با آزمون جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

توکلی افزود: بر اساس آمار ثبت نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید تعداد ۱۱۲ هزار و ۱۹۴ نفر در این دوره‌ها ثبت نام و انتخاب رشته کردند که از این تعداد ۸۵ هزار و ۴۷۳ نفر در رشته‌های با آزمون به رقابت می‌پردازند.

توکلی درباره رشته‌های شرکت کننده در این آزمون گفت: آزمون در ۹ رشته امتحانی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذایی در ۱۶۰ سئوال و ۲۱۰ دقیقه زمان در ۲۷۱ حوزه و ۱۶۳ شهر برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۱۰ مرداد ماه از تعداد ۸۵ هزار ۴۷۳ داوطلب تعداد ۶۸ هزار ۳۸۷ داوطلب نسبت به دریافت کارت اقدام کرده اند به عبارتی ۸۰.۳۶ دهم درصد از داوطلبان تاکنون اقدام به دریافت کارت کرده اند.

توکلی افزود: ظرفیت پذیرش در این دوره ۲۵۵ هزار ۶۰۸ نفر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: آزمون کاردانی فنی و حرف‌ای فردا جمعه ۱۱ مرداد راس ساعت ۸ صبح شروع خواهد شد و درب‌های ورود به جلسه ساعت ۷ و ۳۰ بسته خواهد شد.

توکلی افزود: داوطلبان بایستی اصل شناسنامه یا کارت ملی و کارت ورود به جلسه را به همراه داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟