به گزارش رکنا ، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای کشور، گفت: برای امروز بعد از ظهر استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده داشته و جنوب کشور نیز در جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه در ۲ روز آینده روند افزایش نسبی دما در حدود ۳ تا ۵ درجه برای نیمه شمالی کشور پیش بینی می‌شود، افزود: برای پنج شنبه بارش‌های پراکنده در استان‌های اردبیل و گیلان آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جمعه و شنبه شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان و گلستان بارندگی داشته و هوا خنک‌تر می‌شود، تصریح کرد: در سه روز آینده شرق کشور در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل کاهش باد و گرد و خاک دید پیش بینی شده است.

گودرزی با بیان اینکه دریای عمان برای سه روز آینده مواج و متلاطم است، گفت: تهران امروز صاف تا کمی ابری بوده و برای بعدازظهر وزش باد را خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور همچنین گفت: شهرکرد با دمای ۱۰ درجه خنک‌ترین و اهواز با ۴۷ درجه گرم‌ترین منطقه در کشور بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟