پیش بینی آخر هفته بارانی برای ۱۳ استان

به گزارش رکنا، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌ نگری امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) برای جنوب و جنوب شرق فارس،‌ برخی مناطق هرمزگان،‌جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان،‌ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین،‌ البرز، تهران و سمنان با افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

روزهای جمعه و شنبه هفته آینده برای جنوب شرق فارس، نیمه جنوبی کرمان، هرمزگان،‌نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز،‌ سمنان و خراسان شمالی افزایش ابر، رگبار باران همراه با صاعقه و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. شدت بارش‌ها در این دو روز مربوط به کرمان، هرمزگان، فارس و سیستان و بلوچستان خواهد بود.

همچنین از امروز تا اواسط هفته آینده برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش‌های پراکنده روی خواهد داد.

طی سه روز آینده در برخی ساعات در زابل، خراسان جنوبی،‌خراسان رضوی،‌خراسان شمالی،‌یزد، کرمان، جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم، جنوب تهران،‌خوزستان، بوشهر و ایلام وزش باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش بینی شده است.

دریای عمان به ویژه مناطق شرقی ان طی سه روز آینده مواج خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟