بیش از ۱۴ هزار کارگر بسیجی در استان کرمان وجود دارد

به گزارش رکنا، سرهنگ محسن شفیعی ظهر امروز در نشست خبری یادواره شهدای کارگری استان کرمان با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک گنجینه پایان‌ناپذیر برای انقلاب ماست اظهار داشت: نقش شهدای کارگری در این حماسه بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا در راستای تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم و اهداف شهدا را در جامعه منتقل و اجرا کنیم گفت: هدف یادواره شهدای کارگری ترویج معارف و آرمان‌های شهدا در جامعه است.

رئیس بسیج کارگری استان کرمان با اشاره به اینکه شهدا ایمان، اخلاق، ازخودگذشتگی و ... را به جامعه منتقل می‌کنند افزود: نباید بگذاریم آرمان‌های شهدا در جامعه به دست فراموش سپرده شود.

وی با بیان اینکه امروز که دشمن جنگ تمام اعیار اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه‌انداخته است گفت: در این میدان نبرد اقتصادی کارگران نقش مهمی بر عهده داشته و می‌توانند بسیار مفید واقع شوند.

شفیعی با اشاره به اینکه کارگران می‌توانند با تلاش جهادگونه خود در صف اول این جنگ اقتصادی ایستادگی کنند بیان کرد: کارگران می‌توانند از این امتحان الهی نیز سربلند بیرون بیایند.

وی با عنوان اینکه در استان کرمان بیش از14هزار بسیجی کارگر در تولید و صنعت و معادن داریم گفت: برنامه‌هایی که بسیج کارگری در استان کرمان دارد رفع موانع و مشکلات کارگران است و با تعاملی که با بسیج کارمندان در ادارات داریم سعی می‌کنیم راه را برای کارگران هموارتر کنیم.

رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه و اجتماعی استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه سال گذشته از یادواره شهدای کارگری استان کرمان استقبال خوبی شده بود اظهار داشت: در سال گذشته 5 هزار صندلی پر شده بود و قریب هزار و 600 نفر ایستاده برنامه‌ را دنبال می‌کردند.

وی با بیان اینکه شهدای استان کرمان نقش بسیار مهمی در دفاع از کشور بر عهده داشتند گفت: امروز وظیفه ما این است که به خوبی یاد و خاطره آنها را زنده نگهداریم‌ و آرمان‌های آنها را به نسل امروز منتقل کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه و اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه 320 هزار کارگر بیمه شده در استان کرمان داریم بیان کرد: این تعداد کارگر در 50 هزار واحد مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه صاحبان اصلی این یادواره شهدا هستند و این شهدا هستند که ما را هدایت می‌کنند که در چه راهی قدم برداریم گفت: شهدا احتیاج ندارند که ما یادشان کنیم بلکه این ما هستیم که احتیاج داریم راه و منش شهدا برای ما یادآوری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟