به گزارش رکنا، احمد آخوندی در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت آبدان با تقدیر از فعالیت پرسنل شاغل در این مرکز گفت: فعالیت شبانه‌روزی پرسنل زحمتکش این مرکز همواره مورد رضایت و منشا ارتقا سلامت شهروندان بوده است که اجرای موفق طرح بسیج ملی کنترل فشارخون و غربالگری 100 درصد جمعیت گروه هدف تحت پوشش ، یکی از دستاوردهای این عزیزان بوده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی به توسعه و تقویت حوزه بهداشت و درمان بخش آبدان گفت : با همکاری و مساعدت ویژه ریاست و معاونین بهداشت و توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اقدامات خوبی در راستای نوسازی ، تجهیز و تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان بخش آبدان اتفاق افتاده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: یکی از برنامه‌هایی که مورد اهتمام مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است و به جد دنبال می‌شود بحث افزایش دسترسی مردم به ویژه روستائیان به خدمات بهداشت و درمان است .

وی گفت: با رایزنی‌ها و اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، حوزه بهداشت و درمان بخش آبدان تقویت می‌شود.

آخوندی افزود: در این راستا با رایزنی‌ها و اقدامات انجام شده خانه بهداشت روستای کنارترشان در وزارت بهداشت مصوب شده است و ان‌شاالله در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی این خانه بهداشت خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟