جولان دختران در اینستاگرام 3 آرایشگاه زنانه / دادسرای ارشاد وارد عمل شد !

به گزارش رکنا، از شگردهای این سه گروه که در پوشش برندهای اکستنشن و دیگر خدمات آرایشی به بانوان در حال فعالیت بودند، استفاده از جاذبه جنسی در تبلیغات و فریب مشتری برای خرید کالا و خدمات -نه به دلیل کیفیت آن، بلکه به دلیل تبلیغات جنسی‌زده- بود.

استفاده از دختران نیمه‌عریان در تبلیغات اینترنتی توسط این برندها به حدی بود که حتی با اعتراض برخی کاربران و مشتریان همراه شده بود.

این سه برند به ظاهر تجاری، با جذب دختران جوان از طریق اینستاگرام به عنوان مشتری و سپس با افزایش مراودات با آنها، متاسفانه موجبات فساد و تشویق علنی این افراد به فساد را فراهم می‌کردند.

از دیگر فعالیت‌های این آرایشگاه‌ها، مشارکت در برگزاری مجالس فحشا و کشاندن پای برخی از مشتریان جوان، به چنین مجالسی بوده است.

دادسرای ارشاد پیگیر صدور احکام قضایی قاطع و بازدارنده برای متهمین، به استناد ماده 639 قانون مجازات اسلامی و... است.

کشف، شناسایی و برخورد با این سه آرایشگاه متخلف، پیرو گزارش خانواده‌های چند تن از قربانیان به سامانه دادسرای ارشاد اتفاق افتاده است و با حکم دادسرا، عوامل موثر در این واقعه، توسط پلیس اطلاعات و امنیت تهران بازداشت شدند.

خانواده‌های تهرانی می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک و مشابه، این موارد را از طریق ارسال پیام به شماره 09054309484 در پیام‌رسان‌های بله، سروش، ایتا و گپ، از دادسرای ارشاد استعلام کنند و یا در صورت داشتن اطلاعاتی در مورد برندهای سواستفاده کننده از دختران، موارد را به همین شماره در پیام‌رسان‌های داخلی اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟