سردار "کاظم مجتبایی" که به منظور شرکت در اجلاس بازبینی مواد قانونی اساسنامه اینترپل به پاریس سفر کرده بود با "یورگن اشتاک" دبیرکل سازمان اینترپل و دیگر مقامات شرکت کننده در این کارگروه دیدار و گفت و گو کرد.

وی درباره این دیدار توضیح داد: هیئت اعزامی از پلیس بین الملل ناجا، توانست با ارائه پیشنهادات سازنده و موثر یکی از هیئت های فعال در این نشست باشد.

جانشین پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: کارگروه تعیین ابعاد حقوقی و شناسایی خلاءهای قانون در اساسنامه اینترپل، با شرکت نمایندگان پلیس های بیش از 50 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار و در این نشست، هیئت ایرانی توانست با طراحی کامنت های هوشمندانه مورد تقدیر قرار گیرد.

سردار مجتبایی همچنین یادآور شد: در حاشیه این اجلاس دو روزه، هیئت اعزامی ضمن دیدار با دبیر کل سازمان اینترپل، با "مری رودریگز" رئیس اداره حقوقی اینترپل و نمایندگان کشورهای کانادا، ایتالیا، روسیه، ژاپن، چین و هندوستان، پیرامون روابط دو جانبه و مسائل مورد نظر به ویژه تبادل تجربیات در حوزه‌های علمی و فناوری و استرداد و انتقال مجرمان و محکومان نیز گفت و گو کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟